Sunday, January 30, 2011

Kepenatan

Assalamualaikum...

Salam minggu tahun baru cina, minggu cuti untuk rakyat Malaysia. Rasanya semua orang balik kampung kot minggu raya cina ni, nak-nak yang kerja di wilayah-wilayah persekutuan, hari selasa pun cuti jugak kan. Harap korang semua bergembira semasa bercuti, ambil peluang ni untuk luangkan masa dengan keluarga. Saya jugak akan bercuti minggu ni, balik ke Kelantan untuk menghadiri majlis kawin sepupu saya.


Hari ni saya MC kerana badan rasa tak larat, saya sepatutnya kerja malam semalam dan hari ni dan saya ada kelas dua-dua hari. Berkejar-kejar ke kelas dan office, akhirnya hari ni badan saya tak dapat terima. Stress dan kesibukan buat badan saya sentiasa keletihan, saya dah tak boleh jadi seaktif masa mula-mula kerja dulu. Dah makin tua sebenarnya Oda ni. Tapi penat ni bukan apa-apa, apalah la sangat ujian kecil dari Allah ni untuk Oda. Bila membaca berita tentang kisah adik Hairuman yang terkena renjatan elektrik tu apalah sangat kepenatan saya ni. Jadi marilah kita sentiasa bersyukur dengan nikmat Allah pada kita.

Saya akan mula bercuti mulai esok, 31 Januari sehingga 6 Febuari 2011. Blog ni jugak tidak akan diupdates sepanjang masa itu tapi cuti tak lama pun, seminggu je. Doakan saya selamat pergi dan kembali ke Kuala Lumpur. Selamat bercuti semua, harap semoga selamat semuanya (^_^).

p/s: Kalau korang berkemampuan tolong la adik Hairuman dan keluarga, dia anak yatim piatu dan diberi ujian setinggi ini kepadanya, Allah mesti sangat sayangkan dia..

No comments: