Thursday, October 21, 2010

Updates - Petang yang boring

Assaalamualaikum ya Akhi ya Ukhti...


Tengah tengok cerita Syurga Cinta kat Astro Ria, saya memang suka filem ni. Biarlah jalan cerita dia cliche ke, Heliza tak pandai berlakon sangat ke, Haziq over ke (owhh saya sangat suka Haziq dalam cerita ni) dan macam-macam lagi tapi saya tetap suka cerita ni. Iye saya tak adalah asyik tengok cerita jepun dan korea je, cerita melayu pun tengok jugak, hehe.


Imej amik dari encik Google

Bila cakap pasal cerita jepun dan korea, sekarang tengah suka giler drama Sungkyunkwan Scandal, kalau korang suka drama korea tengok la cerita ni, best sangat. Tapi drama ni tak habis tayang lagi kat korea, kat KBS World pun baru episod 4, nak tengok kat KBS World channel 391 Astro tiap-tiap isnin dan selasa pukul 9.10 PM. Hehehe, selalu promote KBS kan, ada channel Korea baru nak start kat Astro channel S-one, yang ni rasanya dari channel SBS korea, tak sabar lak ada channel baru ni. Kenapa Astro tak buka channel Jepun free ek, asyik korea je, kan best kalau Fuji TV ke, Tokyo TV ke free sekali, gamaknya asyik tengok TV la Oda, huhu.


Sungkyunkwan Scandal yang best, imej amik dari encik Google

Emm cerita pasal drama dan filem je kan, saya tak ada idea nak menulis tapi nak jugak updates blog tu cerita apa yang ada dalam kepala je tu. Hari ni baru mula off, badan masih penat lagi keje malam semalam. Boring je petang ni, nak siapkan assignment malas nanti dah dekat nak hantar mula la cuak nak buat kan. Hehehe dah tiga minggu asyik buat assignment je, kepala saya dah pening. Bulan depan saya akan menempuhi Final exam yang pertama untuk Master, cuak jugak tapi tak sabar nak habiskan semester ni. Saya mahu berehat dari kelas, cuti-cuti dan banyak lagi benda nak buat.

Cakap pasal cuti, bulan 12 nanti ofis buat teambuilding dan Annual dinner sekali kat Melaka. Tahun ni insyaAllah pergi, satunya sebab saya nak bercuti dan rehat-rehat, tempat yang kitaorang akan pergi tu nampak cantik sangat. Kali ni pergi Philea Resort & Spa, Ayer Keroh Melaka. Bulan 12 ni gak sepupu saya kawin, insyaAllah akan balik Kelantan jugak. Nasib baik la bulan 12 cuti semester kalau tak mesti susah nak arrange cuti. Sebenarnya, saya tak sabar nak habiskan Final exam dan bercuti (^_^), huhu ganbatte Oda!!.

p/s: Oda.. cuti, cuti jugak ada lagi 5 assignment dan 1 class project tak siap....uuwaaaa I seriously need a break..

No comments: