Sunday, October 10, 2010

10.10.10

Assalamualaikum...

Imej amik dari encik Google

Hari ni 10.10.10, tengok buletin utama tadi ramai yang kawin hari ni ek. Datuk Angkasawan pun kawin hari ni jugak, persandingan kayangan tema majlis resepsi dia. Huhu tak tahan, maklumlah angkasawan negara (bunyi cam jeles je kan). Apa pun tahniah Datuk Sheikh Muszaphar dan Dr Harlina (^_^), semoga berbahagia dunia dan akhirat. Cantik sungguh Dr Harlina ni ek.

Macam biasa orang lain cuti saya bekerja, tapi sekurang-kurangnya minggu ni tak ada kelas jadi tak ada la penat sangat. Kenapa saya menulis hari ni sebenarnya saya pun tak tahu, rasa nak menulis sebab tarikh hari ni 10.10.10 jek, huhu terkesan jugak dengan semangat rakyat Malaysia dengan majlis kawin Datuk Muszaphar hari ni. Dari minggu lepas kita asyik duk dengar tentang majlis ni je kan.

Dalam Buletin Utama tadi jugak dengar berita pasal Silat Cekak Hanafi Malaysia buat persembahan silat 10 000 pesilat, hari ni jugak tu. Catat rekod Malaysia baru dengan persembahan silat perempuan paling ramai dalam satuu persembahan dan persembahan silat paling ramai dengan 10 000 peserta. Terkenang masa zaman bersilat dulu, masa zaman muda-muda dulu pun join jugak persembahan ni. Dulu masa saya join cuma dalam 5000 lebih je, masa tu pun catat rekod Malaysia jugak. Rasa nostalgia sangat tengok persembahan silat tadi, banyak dah buah saya lupa sebab dah lama sangat tinggal silat ni.

Emm banyak jugak sambutan hari ni kan, rasanya semua orang pun ada kisah masing-masing hari ni. Harapnya semuanya kisah gembira belaka (^_^), walaupun kisah saya hari ni biasa-biasa je.

p/s: Sebenarnya saya pun harap ada kisah menarik jugak hari ni tapi hari saya hari ni boring aje, berada di ofis sepanjang hari..

No comments: