Saturday, October 23, 2010

Macam-macam

Assalamualaikum...

Sekarang ni saya tengah dengar Carta 20 Suria FM sebab tetamu diaorang minggu ni Maher Zain, huhu. Semalam kena OT jadi pagi ni baru balik keje, pukul 2.00 PM ni ada kelas lak nak tido rasa macam tak sempat je mesti, ngantuk giler nanti ni, wawawawa.

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
Gambar selingan, renung-renungkan dan selamat beramal

Saya rasa macam nak tukar layout blog jek, dulu dalam 6 bulan sekali mesti tukar kan. Sekarang saya dah tak ingat bila kali terakhir saya tukar rupa blog saya ni, rasanya dah dekat setahun lebih dah kan layout yang sama. Nak tukar rupa kena rajin sebab banyak benda nak kena edit dan nak cari gambar sesuai lagi, nak pilih background lagi. Kalau saya tukar layout biasa mesti amik masa 2-3 hari, emm nanti la kalau kurang sibuk sikit nanti.

Rajin tak saya updates blog sekarang, huhu saje je penat buat keje rasa nak bercerita lak. Saya sebenarnya banyak benda nak cerita tapi tiap kali mula menaip lupa. Selalu masa tengah bawak keta, tengah buat keje, tengah dalam kelas, masa makan dan masa-masa lain ada je perkara yang buat saya nak tulis dalam blog tapi disebabkan short term memory saya ni, bila dah depan komputer dah lupa dah.

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
Gambar selingan lagi, Ingat la kat Dia sebab Dia tak pernah lupakan kita.

Saya tak tahu la macam mana nak kurangkan masalah lupa saya ni, nasib baik pasal kerja dan belajar saya tak lupa tapi kalau benda menarik yang jadi pada saya mesti lepas 2, 3 jam saya dah lupa dah. Teori saya apa yang saya rasa tak perlu fikir sangat mesti saya akan lupakan, bila dah lupa tu memang dia padamkan terus la dari kotak memori saya. Sebab tu la saya tak ingat kisah saya masa kecik-kecik dulu, yang tak bestnya Rozila ingat la pulak.

Huhu macam-macam la pulak saya merapu ek, hehe tak apa blog sendiri bukan merapu kat blog orang lain. Kalau rasa tak larat nak baca sila klik je kat mana-mana butang pangkah yang korang nampak tapi jangan salah klik sudah la ek. Ok la saya dah tak nak merapu dah, lagipun mata dah layu tengah berperang dengan diri-sendiri ni nak tido ke tak nak, maybe saya tido la kejap sebelum pergi kelas ni. Chow cin cau...

p/s: (+_+) ZZzzzZZzzz....

No comments: