Wednesday, August 3, 2011

Updates

Assalamualaikum...

Waa sudah tiga hari kita berpuasa ek, camna dengan prestasi iman korang di bulan ini. Prestasi saya tak kemana-mana pun di awal ramadhan ni. Harapannya semoga prestasi saya bertambah dengan jaya nanti, InsyaAllah.


Di bulan puasa ni saya cuba balik seawal yang boleh jadi maknanya saya keluar dari office tepat pukul 6 petang. Sebenarnya jeles jugak tengok orang lain balik awal dan sempat ke bazar ramadhan tapi kerja saya susah nak balik awal. Ini pun sekarang sebab team lead saya tak ada kat office, dia pergi Hong Kong untuk knowledge transfer. Nanti dia balik mesti lagi sibuk la saya, memikirkan pasal office pun dah buat saya pening. Sebenarnya kalau balik awal sempat la saya terawih tapi kalau lambat mesti berkejar-kejaran.

Perkara yang bagusnya balik lambat sikit kerana sejak puasa ni saya tak pernah lagi ke bazar ramadhan jadi kuranglah sedikit keinginan nak makan macam-macam perkarani. Tapi kesian pulak Rozila je yang kena belikan makanan. Nampaknya bazar ramadhan pertama yang saya akan pergi puasa tahun ni di Kemaman sabtu nanti. Tak sabar pulak rasanya nak balik Kemaman hujung minggu ini.

Sekarang ni saya suka menonton drama Ketika Cinta Bertasbih, seronok sebab drama ni sangat banyak pengajaran dan ilmu yang bagus. Kalau korang ada kesempatan tengok la drama ni tapi kena banyak sikit sabar almaklumlah sinetron kan ada banyak benda yang akan buat kita sakit hati lagi-lagi saya yang sedikit emosional ni.

p/s: Huhu entah apa-apa je entri saya kali ini kan, sebenarnya tak tahu nak tulis apa tapi teringin updates blog.

No comments: