Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum...

Ramadhan kembali lagi, rasa macam baru je kita berpuasa tahun lepas kan. Exited tak korang tengok penyimpan mohor besar raja-raja yang baru tu, kat rumah saya tadi semua exited dengar pengumuman puasa tu bukan sebab puasa esok tapi sebab penyimpan mohor besar raja-raja yang baru (panjang beno nama jawatan dia) tu. Minggu ni minggu pertama selepas semester 3 saya tamat jadi minggu ini sangat menyenangkan sebab saya tak perlu memikirkan tentang assignment dan peperiksaan. Minggu ini saya sangat seronok sebab dapat berjalan-jalan dan berseronok dua hari ini.


Minggu berpoya-poya sudah tamat, ramadhan dah bermula jadi mari kita kejar pahala ramadhan ek. Tak ada apa yang saya nak tulis hari ini cuma nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak, semoga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan buat kita. Saya kena masuk tidur ni, badan sangat penat sebab berjalan sepanjang hari.

p/s: Jangan lupa semayang terawih ek, bulan puasa je ada kalau tak pergi rugi (^_^)

No comments: