Saturday, June 12, 2010

Updates

Assalamualaikum...

Saya sedih hari ni sebab tak dapat menghadiri majlis kawin sahabat saya Nurul Ain (Yuyu). Sebenarnya nak sangat pergi tapi keadaan tak mengizinkan, sedikit ralat di hati sebab Yuyu adalah antara kawan baik saya semasa di SMSPP dulu. Maaf Yuyu, kerja hari ni dan tak boleh cuti sebab tak ada orang ganti. Semoga Yuyu berbahagia dunia dan akhirat.



Hari ni hari ke tujuh saya bekerja, penat sangat dah badan ni. Kerja shift ni macam ni la, agaknya macam mana la doktor bekerja ek mesti lagi penat. Esok saya akan mula bercuti, nak balik Kelantan untuk hari keluarga, tak lama pun empat hari je sebab tak ada orang nak ganti. Esok malam akan bertolak dengan bas bersama Rozila, disebabkan berdua aje kami tak dibenarkan memandu balik ke kampung. Bagus jugak sebab penat la kalau bawak kereta balik kampung ni. Doakan kitaorang selamat sampai ek (^_^).

p/s: Balik ni nak rehat dengan secukupnya dan kembalikan tenaga sebab nanti kembali bekerja kena kerja lebih masa juga sampailah team dapat orang baru.

No comments: