Tuesday, June 29, 2010

Updates - Kisah Oda

Assalamualaikum...

Salam lama tak jumpa, lama betul tak ada entry baru kan. Dua minggu ni saya asyik dengan kerja dan juga baru balik bercuti dari kampung (Kelantan yang tercinta). Sejak balik dari Kelantan saya sangat sibuk dengan kerja, offdays minggu lepas pulak sibuk dengan sepupu dan anak sepupu datang. Bawak diaorang jalan-jalan, tak pergi mana-mana sangat pun pergi Zoo Negara je sebab dah janji ngan Wanda (anak sepupu) nak bawak dia pergi Zoo.

Model Zoo Negara Malaysia, jom kita pergi Zoo (^_^)

Lama betul tak pergi zoo, seronok lak bila pergi jalan-jalan situ. Sekali sekala tukar tempat berjalan bagus jugak, rasa tak cukup sehari berjalan dalam zoo hari tu. Tapi rasanya zoo ni kena ada peruntukan lebih sikit, kalau jaga dengan elok sikit mesti lagi best. Cantikkan sikit je lagi mesti ramai yang nak pergi, seronok sebenarnya jalan-jalan tempat camni.

Habis cerita Zoo ek, dua minggu lepas balik kampung sebab Family day kan. Walaupun kali ni cuma pergi berkelah je tapi tetap menyeronokkan. Bersama dengan keluarga memang best kan, saya harap saya ada banyak hari cuti dan boleh cuti lama lagi di kampung tapi sekarang waktu kritikal untuk team, tak cukup kaki tangan, semua orang berkerja jadi takkan la kita nak bercuti lama-lama.

My Beloved Family

Kumpulan 1


Kumpulan 2


Kumpulan 3

Owhh saya sangat rindukan keluarga saya yang bising itu, raya nanti baru boleh jumpa. Harap-harap boleh dapat la bercuti, raya kali ni sepupu kahwin jadi sangat la nak balik. Seronok kalau ada kenduri dalam keluarga sendiri sebab semua pun kita yang buat, bukan pergi makan je. Banyak jugak aktiviti sepanjang tak mengupdates ni, hari ahad lepas pergi makan korean food kat Seoul Garden dengan Zila, Along dan Na, memang makan tak hengat dunia la. Hari ni lak ada team outing kat TGI Friday, makan besar jugak. Dua hari berturut-turut makan banyak rasa sakit perut, tapi sekali sekala makan besar seronok la jugak.

Panjang la pulak kisah oda kali ni, emm dua minggu tak updates blog. Saya sangat rindu nak updates blog, rasa macam ada benda hilang bila dah lama tak updates blog dan baca blog-blog lain. Ok la kita jumpa lagi ek, sampai jumpa lagi di lain updates ok.

p/s: Serius saya sangat rindu dengan zaman boleh updates blog dengan senang hatinya..

No comments: