Sunday, October 9, 2011

Perjalanan masih jauh

Assalamualaikum...

Waa lama seh tak menulis blog kan, saya menulis kan. Macam biasa kalau lama tak menulis entri baru tu tandanya saya sangat sibuk dengan macam-macam aktiviti. Minggu lepas adalah minggu convocation Along. Ma, abah dan makcik-makcik saya datang Kl, maka jadual saya sangat padat sepanjang minggu lepas menemani mereka berjalan-jalan. Memenatkan tapi sangat seronok, huhu.


Saya jugak agak sibuk menulis kertas kerja untuk projek satu saya. Kepala dah sangat pening membaca journal dan thesis serta conference paper, rasanya wayar kepala saya dah serabut dah. Memulai perjalan projek satu ni terasa sangat keperitannya, kenangan membuat projek masa zaman ijazah dulu kembali semula. Inilah cabaran sebenar dalam perjalanan saya mengejar mimpi, kena kuatkan semangat dan berusaha lebih lagi sebab perjalanan masih jauh. Semalam baru lepas membentangkan draf projek kepada Prof saya, alhamdulillah lepas satu peringkat, tinggal nak tambah isi dan menambah apa yang kurang sebelum hantar minggu depan. Doakan proposal projek saya lepas dan diterima ek.

p/s: Tengok Along konvo tak sabar rasanya saya nak konvo jugak, huhu...

No comments: