Sunday, September 25, 2011

Updates

Assalamualaikum...

Fuhh...tiup habuk-habuk dan sawang-sawang dalam blog ni. Lama bebeno tak menulis kan, saya sesangat-sangat sibuk (bila masa la Oda tak sibuk ek). Kepala pun pening nak memikirkan tajuk projek 1 yang perlu di hantar ni. Kali ni stress yang besar menanti, tunggu masa je kepala saya ni nak meletup. Doakan saya dapat siapkan projek 1 ni ek.

Tak ada cerita menarik pasal Oda dalam 2 minggu ni, saya kerja dengan sangat rajinnya. Setiap hari pun balik lambat, macam la kalau saya balik awal office tu tak boleh berjalan seperti biasa kan, huhu. Harapnya keadaannya sementara je la, ni sebab Team Lead saya tu pergi bercuti ke UK, sampai tiga minggu lak tu kelam kabut kami semua kat office nih. Awal bulan depan dia dah balik, cepat-cepat la balik tak tahan dah kena buat report-report ni semua.

Alamak esok dah Isnin, malasnya nak pergi keje.
Imej ambil dari encik Google

Saya perlu tidur awal malam ni, badan saya sangat penat. Agaknya penangan dah lama tak pergi kelas kan, bila dapat input-input yang banyak badan tak boleh terima sangat. Baca ayat-ayat buku ilmuan meletihkan mata dan minda saya, kalau baca novel tu laju jek kan, hehe. Ok la, kena chow dulu ek. Semoga saya rajin menulis lagi nanti.

p/s: Penat-penat pun sempat lagi pergi open house petang tadi, huhuhu. Lupa lak nak cakap jumpa sorang budak perangai sama macam Cik Nurulhuda kat open house tadi, huhu teringat pulak kat makcik tu.

No comments: