Wednesday, October 19, 2011

Oda yang Bosan (@_@)

Assalamualaikum...

Apa khabar kawan-kawan semua, harap korang semua baik-baik sahaja. Saya sebenarnya tak mahu menulis entri blog pun tapi tengah-tengah buat assignment ni rasa serabut lak jadi saya menulis untuk menghilangkan kepeningan kepala ini. Maaf la kalau entri ni entah apa-apa sikit ek.


Pelbagai perkara berlaku dalam hidup saya dua tiga minggu ni. Saya baru lepas siap menghantar proposal projek sabtu lepas, Alhamdulillah siap jugak akhirnya. Proses menulis dan menyiapkan proposal itu agak memeritkan jugak la, jadi bila akhirnya siap saya sangat-sangat lega. Bukan nak takutkan korang tapi kalau korang nak sambung belajar siap bersiap sedia ok. Awal-awal belajar sangat seronok tapi bila dan masuk tahun akhir keperitan tu mulai terasa. Harapnya saya dapat mengharungi cabaran ini dengan tabahnya, InsyaAllah.

Walau perit mana pun jalan ini saya tahu ramai dibelakang saya, yang pasti Allah tetap bersama mereka yang berjuang dalam menuntut ilmu. Jadi apa la yang saya nak risaukan ek, susah payah boleh mengadu dengan Allah, sesungguhnya Dia mendengar rintihan hambaNya. Saya tahu juga ramai yang mendoakan kejayaan saya, doa ikhlas kamu semua amat saya hargai kerana saya juga sentiasa mendoakan kebaikan buat semua. (^_^)


Mesti korang dah bosan baca pasal cerita kelas dan belajar saya kan, hehehe maaf la saya tak ada cerita menarik nak kongsi kat sini. Saya ni kalau yang peribadi sangat malu jugak nak tulis jadi kebanyakkan masa saya tulis yang general je. Cerita-cerita emosi saya tak ada jugak sekarang ni, kepenatan tu yang kurang sikit emosi saya tu, hehe. Walau apa pun saya harap hari korang ceria selalu ok, hujung minggu dah dekat boleh la bergembira bersama keluarga ek. Saya hujung minggu ada kelas, haihhh.

p/s: Jadual saya penuh setiap hari, kalau cuti boleh jugak keluar dating kan, huhu.

No comments: