Friday, July 30, 2010

Updates

Assalamualaikum....

Salam hari jumaat, selamat hari yang baik-baik untuk semua. Lama betul saya tak updates blog kan, sesungguhnya saya sangat sibuk dengan kerja dan belajar. Sepanjang saya bekerja 3 tahun banyak masa dan ketika saya amat sibuk dengan kerja tapi sibuk kali ni lain sikit, sibuk yang memenatkan badan. Mungkin saya stress dengan kerja dan kelas ditambah dengan assignment sekali. Saya tak menyangka yang belajar sambil kerja amat memenatkan, tapi alang-alang menyeluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan kan. Dah mulakan kenalah habiskan, insyaAllah lama-lama nanti akan dapat biasakan diri.


Hari ni sepatutnya saya pergi ke Sarawak dengan Along dan Zila tapi disebabkan ada kelas hujung minggu ni saya tak dapat pergi. Ramai yang tanya kenapa tak ponteng je kelas tu, emm saya dah penat nak cerita nak fikir ayat nak tulis pun malas ni. Tak apalah dah tak ada rezeki saya nak ke Sarawak kali ni. Saya anggap ini salah satu perkara yang saya kena korbankan, kadang-kadang kita kena terima tak semua perkara yang kita nak kita akan dapat. Bersyukurlah dengan apa yang ada, kita tak boleh nak dapat semua benda kan.

Cuci the Musical 2, gambar ambil dari sini.

Asyik cerita pasal belajar je kan, hehe biasa la itu antara perkara penting dalam hidup saya sekarang. Cerita pasal benda lain la pulak ek, hehe hari selasa lepas saya tengok teater Cuci the Musical 2. Sangat la best cerita tu, mula-mula saya tak ada la excited sangat nak tengok teater ni, pergi tengok pun sebab nak teman Along je. Teater Cuci the Musical di luar jangkaan saya, kelakar sangat. Walaupun panjang duration teater ni sampai 4 jam tapi seronok la cerita dia. Kalau ada orang nak tengok cerita ni saya sangat-sangat la galakkan. Pergi la tengok, rugi kalau tak tengok sebab dengar cerita tiket kali ni murah sikit berbanding dulu.


Sebelum habiskan menulis updates ni, nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan buat semua. Mari kita siapkan diri untuk menghadapi bulan ramadhan yang akan sampai dalam 10 hari lagi. Semoga kita semua sempat sampai ke bulan ramadhan tahun ni dan pada semua yang belum habis ganti puasa cepat-cepatlah habiskan ganti ek.

p/s: Saya rindukan masa-masa dulu, zaman saya boleh duduk bersenang-lenang tanpa memikirkan apa-apa (@_@).

No comments: