Thursday, April 1, 2010

Salam April Bodoh

Assalamualaikum...

Tak tahu nak men-translate perkataan fool itu kepada apa jadi saya guna je perkataan bodoh. Kalau ditanya kepada saya pendapat tentang hari april bodoh ni, no comment sebab tak memberi kesan pun kepada saya. Kesian kat april, asal masuk bulan april je dapat bodoh kat belakang. Kalau nak kenakan saya tak kesah tapi asalkan jangan melampaui batas. Pagi tadi dah terkena lawak april bodoh, hehehe bila fikir balik kelakar la pulak.


Lawak april bodoh yang kejam (imej ambil dari encik Google)

Kenapa tak ada hari genius ek, dari kita memperbodohkan orang kan lagi bagus kita menpandaikan/mengeniuskan orang. Padahal bulan april adalah bulan membaca, tapi dimulakan dengan april bodoh, macam-macam la. Emm april ada dua title bulan membaca dan april bodoh, mana satu yang korang pilih?

Pada hari april bodoh ni saya kembali bekerja setelah off yang malas selama empat hari. Masuk kerja dengan perasaan malas yang masih bersisa, tapi dengan volume kerja yang banyak hari ni membuatkan saya tak sempat untuk bermalasan. Walau pun sangat sibuk sepanjang hari saya rasa sangat produktif hari ini. Kadang-kadang dengan mood malas ni bagus kalau banyak kerja sebab ia membuatkan saya tak sempat melayan perasaan malas sendiri tu.

p/s: Banyak kerja pun sempat lagi updates blog ek, huhu tu la namanya good work management (^_^) uitss!!

No comments: