Wednesday, December 14, 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum...

Saya kesibukkan yang amat menyiapkan report untuk projek satu saya, alhamdulillah akhirnya berjaya siapkan jugak hari ni. Minggu depan ada presentation untuk projek ni pulak, cuak la jugak tapi insyaAllah saya akan cuba buat yang terbaik doakan saya semoga berjaya sampai ke akhir perjalanan belajar saya ni ek.




Saya sebenarnya mahu menulis panjang lagi tapi dah lewat dan saya amat mengantuk. Ingatnya nak tidur awal malam ni tapi biasa la bila dah habis satu kerja tu banyak la aktiviti kegemaran yang saya nak buat padahal assignment belambak lagi tak buat, huhu. Kalau tengok tahap kemalasan menulis blog sekarang ni nampak gayanya entri seterusnya di tahun baru la, harapnya ini bukan entri terakhir saya tahun ni ek. Ok la semoga jumpa lagi di entri seterusnya.

p/s: Mood sangat gembira baru siap report. sapat la tidur lena malam nih, huhu.

No comments: