Thursday, December 1, 2011

Entri yang muram

Assalamualaikum...

(Amaran: Entri ni lebih kurang je dengan entri saya yang sebelum ni jadi kalo korang rasa bosan sila la tutup window ni ek).

Maaf atas entri yang agak muram sekali lagi. Saya agak tertekan dua tiga minggu ni kerana berbagai perkara. Seperti entri sebelum ini, saya masih melankoli kerana ujian kecil yang melanda.


Saya tau saya mengulangi kembali entri sebelum ini tapi saya sangat rasa mahu menulis. Berharap dapat menenangkan hati sedikit, korang mesti dah bosan baca blog ni kan. Semoga Allah beri saya kekuatan menghadapi ujian ini, InsyaAllah. Saya memerlukan kata-kata perangsang sekarang, jadi kena sentiasa mempositifkan diri. Nak sedapkan hati jom kita dengar lagu Kehidupan nyanyian Inteam dan Nazrey Johani



Kehidupan oleh Inteam dan Nazrey

Seperti lagu atas ni, semoga kabus yang melanda saya ini cepat berlalu. InsyaAllah selepas susah ada kesenangan. Doakan saya dapat melepasi ujian ini, dan redha dengan apa sahaja yang berlaku ek.

p/s: Saya malas nak pergi kerja, kan best kalo jadi cekgu leh cuti sebulan, haihhh.

No comments: