Tuesday, November 9, 2010

Final Exam

Assalamualaikum...

Saya tak tahu apa perasaan saya sekarang samada stress atau tak, emm sikit-sikit la kot. Huhu awal-awal dah bunyi cam tensen ek, sebenarnya final paper pertama saya hari jumaat ni. Dah lama tak ada perassan ni, bila pikir nak study tu macam semangat je tapi bila bukak buku macam-macam benda lain nak buat, huhu.


Kepala dah tepu sebab siapkan semua assignment dua tiga hari ni, rasanya dulu masa degree tak sebanyak ni assignment. Saat-saat ni saya rindukan masa lapang yang banyak dulu, saya nak pergi jalan-jalan tawaf shopping complex, nak tengok drama satu sehari semalam, nak tido 12 jam tak payah pikir apa, nak duk rumah dan tengok tv dari petang sampai malam dan nak macam-macam lagi. InsyaAllah habis final nanti saya akan cuba laksanakan semua tu, dan juga nak tunaikan janji dengan semua orang nak keluar jalan-jalan.

Perjalanan yang masih panjang,menagih seribu pengorbanan.
Tiada kemenangan melainkan berkat pertolongan Allah
(Al-'Imram:126)

Sekarang ni ni musim final exam untuk semua pelajar IPTA, IPTS tak berapa pasti. Apa-apa pun good luck untuk semua dan diri sendiri. Buatlah sehabis baik, insyaAllah orang yang berusaha akan mendapat hasilnya. Minna Ganbatte Ne!!

p/s: Saya baru nak mula membaca ni, camna ni (@_@)

No comments: