Thursday, November 25, 2010

Saya sangat penat

Assalamualaikum....


Sekarang ni KL tengah hujan, dari petang tadi lagi kejap hujan kejap tak. Mata dah rasa ngantuk nak tidur sebenarnya tapi tu la saya tak biasa tidur awal-awal ni, kalau tidur pukul 10 macam awal sangat. Esok kerja pagi camna ni, jangan tak bangun dah la.

Alhamdulillah pagi tadi baru lepas exam cryptography, dulu saya pun dah pernah ambil crypto tapi kali ni lagi best sebab kali ni focus more on the mathematical theory crypto tu sendiri. Belajar crytpo kali ni memang seronok, alhamdulillah bila dah seronok tu belajar pun senang. Tapi crypto je la, kelas lain biasa je. Ada lagi satu paper, Information Security Management (ISM) yang tinggal hari Ahad ni. Banyak seh chapter nak kena study, harap-harap dapat la habiskan baca sebelum Ahad ni.

Badan saya sangat penat, dah lama tak study dengan rajinnya. Dua hari yang lepas saya berada di library UTM, kagum dengan diri sendiri sebab tak pernah pun saya dengan rajinnya belajar di library tapi nak buat camna duk kat rumah tak boleh nak fokuskan diri sendiri. Esok kena pergi kerja lak, badan rasa macam nak demam, camna ni. Ok la, kena tidur awal nampaknya ni rehatkan diri, penatttttnyaaaaaa. Ganbatte Oda!!

p/s: Badan penat nak tidur tapi mata tak boleh tutup camna ek, huhu dari tadi lagi ek kejap nak tido kejap tak nak....

2 comments:

Anonymous said...

alahai cik rohaida... jelesnye.. cm sonok je dapat blaja blk..cm xcaye je oda dah berubah jadi rajin huhuhuhu... (oda dah dewasa hahahahah)...

oda xpenat ke blaja blk..good luck ok..

chucky_marine..:D

Oda-オダ said...

kekeke... kita pun tak caya che mah kita jadik rajin sikit, huhu. Penat tu memang penat giler che mah tapi belajar kali ni seronok sikit sebab lebih menghargai apa yang kita belajar tu (hehe, kita memang makin dewasa lah).