Monday, November 29, 2010

Akhirnya..Alhamdulillah

Assalamualaikum...

Akhirnya exam dah berakhir dan saya dapat la membuat aktiviti lama tanpa perasaan bersalah lagi. Hehehe, banyak sangat kdorama, jdorama, manga dan novel yang tengah berbaris menunggu giliran. Tak tahu nak cakap apa tapi rasa macam nak buat semua benda je dalam masa sebulan ni. Apa pun perkara pertama adalah balik kampung, esok Oda akan balik ke Kemaman kemudian ke Kuala Terengganu dan akhir sekali ke Kelantan tercinta.


Moh le kita sama-sama balik kampung (^_^).
Imej ambil dari encik Google

Kali terakhir balik adalah masa raya puasa lepas, lama dah kan. Komitmen belajar dan kesibukkan kerja buat banyak aktiviti saya terbantut tapi tak apa sebab tak semua perkara kita nak kita akan dapat kan. Rasa macam tak percaya je dah akhir semester, macam baru semalam je pergi daftar kat UTMKL dengan Rozila. Tapi sepanjang semester, empat bulan rasa macam setahun je dengan semua kelas, assignment, quiz dan test buat saya sentiasa sibuk setiap minggu. Penat dengan semua ni tapi bila dah habis semester saya rasa sangat gembira, walaupun tak berapa yakin dengan final exam baru ni tapi saya rasa saya dah buat yang terbaik regardless of the result (tapi harap-harap lepas la) saya bersyukur saya dah berjaya tamatkan satu semester.

Jom kita bercuti rehatkan minda dan rehatkan badan.
Imej ambil dari encik Google

Saya akan bercuti selama seminggu dan tak ada akses kepada dunia siber jadi blog tak akan di sentuh selama itu juga. Harapnya dapat la rehat dan berseronok dengan keluarga dengan gembiranya, huhu. Hujung-hujung tahun ni ramai yang clearkan cuti kan jadi selamat bercuti kepada semua yang akan bercuti, jumpa lagi lepas balik dari Kelantan nanti ok.

p/s: Dah pukul 1 pagi ni tak tido lagi, esok memang nak kena marah ngan Along la kalau tidur dalam keta, wawawa (+_+)|| ZZZzzzZZZzz....

No comments: