Tuesday, July 31, 2007

cemburu

huhuhu...entry kali ni tajuk pelik kan.... actually baru baca satu post pasal cemburu.. bila pk balik mmg betul la ckp dia...susah nak lepas dari perasaan cemburu tu... bila tgk org lain lebih sket mula la rasa bestnya jadi dia ekk... tgk anak org kaya, kalo bapak aku kaya gak kan bagus.... tgk org pakai keta besar, nak keta besar gak, yg plg best tgk org lain kawin nak kawin gak (tak pasal2 nak kawin jugak)....adei2 terasa lak...

suka sgt baca entry tu...agaknya sebab banyak yg rasa cam terkena diri sendiri...td mintak izin nak letak link entry tu... pasni kalo encik blogger tu kasi...insyaAllah nnt letak link tu ekk..

2 comments:

Tawel Sensei said...

Assalamualaikum.
Ini encik blogger datang melawat. Haa sila-silakan letak :)

OD@ said...

waalaikumussalam...terima kasih..datang melawat..emm jemput la masuk...jgn segan..