Thursday, April 11, 2013

Cameron Lagi

Assalamualaikum....

Huhu, saya teruja kerana tarikh mengundi ditetapkan pada 5 haribulan Mei, alhamdulillah tidak bertindan dengan jadual percutian saya dan kawan-kawan ke Cameron hujung bulan ni. Amboi-amboi, teruja sungguh cik Oda ni kan, lepas bagi salam terus cerita pasal mengundi. Eh nak cerita pasal cuti-cuti Malaysia la, walaupun nak pergi hujung minggu je bukan ambil cuti pun tapi tetap nak panggil cuti-cuti Malaysia.

Saya mahu minum teh sambil menikmati permandangan ladang teh yang cantik itu (^_^)

InsyaAllah saya akan ke Cameron Highland lagi, ehh tahun ni baru sekali ni nak pergi ok. Walaupun tahun lepas pergi 3 kali tapi saya pergi semuanya dengan rombongan yang berbeza. Kali ni saya akan bercuti dengan sahabat selamanya (BFF - kalo korang tak tahu apa bff tu sila google ek), tak sabar pulak nak tunggu hujung bulan ni. Ini adalah pertama kali saya bercuti bersama-sama dengan Cik Sue dan Cik Nuha, semoga percutiaan kami berjalan lancar. Tak nak jalan-jalan sangat pun kali ni, nak menikmati percutian dengan santai je, saya mahu membuang stress yang ada dan menenangkan fikiran (cam patah hati je bunyi dia ek).

Ramai orang yang tanya saya tak bosan ke asyik ke sana je. Hehe, agak-agak korang saya bosan tak? Saya suka ke Cameron bukan sebab nak jalan-jalan tapi saya suka suasananya yang berbeza dari tempat lain kat Malaysia buat saya rasa saya kat negara lain dan Cameron jugak buat saya rasa rileks dan salju je, haha faham tak kalau tak faham tak dapek den nak menolong ehh. Melihat bunga di Cameron dah cukup bagi saya, nak berjalan ke negara empat musim saya tak berapa suka sangat percutiaan yang memenatkan kecuali ke tempat-tempat yang memang saya nak sangat pergi. Ohh saya sangat suka bunga Gerbera tu, walaupun tak wangi tapi sangat cantik. Emm harus berhenti sudah sebab mata dah tak boleh bukak ni (ada hati nak meng'updates' blog tu). Doakan semoga percutiaan kami berjalan lancar ek.

p/s: Cik Along, tak dapat tengok sakura kat Jepun dapat tengok Gerbera kat Cameron pun jadilah..

No comments: