Friday, November 2, 2012

Rindu

Assalamualaikum...

Salam rindu dari Oda untuk semua. Saya sangat rindu untuk menulis blog sebenarnya, pelbagai peristiwa berlaku dalam hidup saya dalam bulan october lepas, suka dan duka semua ada. InsyaAllah kalau berkesempatan saya akan menulis tentang peristiwa october saya. 

Saya rindu sama kamu (^_^)
Badan saya sangat penat sebenarnya kerana sekarang hari-hari saya menaiki pengangkutan awam ke tempat kerja. Bayangkan rumah saya di Kuala Lumpur dan pejabat di Cyberjaya, menapak jugaklah untuk sampai. Minggu ni baru empat hari saya kerja (saya masih cuti raya isnin lepas) badan dah sakit-sakit dan lenguh-lenguh. Perjalanan lebih seronok berbanding memandu tapi penatnya dua kali ganda rasanya. Belum pun hilang penat ke pejabat, malam ini saya akan berjalan lagi, haihh.

Malam ni saya akan bergerak ke Pulau Pinang, percutian yang tidaklah dirancang sangat sebab saya dan Cik Rozila ke sana menemani Norlina yang menghadiri seminar di Wawasan Open Universiti Pulau Pinang. Dia ke seminar dan kami berdua ronda-ronda Georgetown tu. Pertama kali memandu ke sana, saya pernah ke Penang sekali je itupun sekejap sahaja dan Rozila tak pernah ke sana jadi kami sedikit cuak malam ni. Semoga perjalanan kami selamat, InsyaAllah.

p/s: Rasa macam nak demam la pulak...

No comments: