Friday, November 4, 2011

Salam AidilAdha

Assalamualaikum...

Salam AidilAdha buat semua, saya bercuti panjang untuk hari raya haji kali ini. Cuti yang lama saya nanti-nantikan sebab dah lama saya tak bercuti panjang. Saya memang memerlukan cuti ini, dengan bermacam komitmen yang saya ada sepanjang semester baru ini saya sangatlah stress. Tapi agaknya korang pun mesti dah tau kan, semua entri blog asyik cerita pasal stress je kan. Saya melalui hari yang stress tapi sedang berbunga-bunga (huhu, sabar je la ek).



Harapan saya balik kali ni boleh la berjumpa dengan kawan-kawan lama semua. Nak rehatkan minda tanpa memikirkan hal kerja dan kelas, huhu tak sabar saya mahu balik kampung. Macam-macam perancangan dalam kepala saya apa nak buat kat kampung nanti, over je kan macam dia sorang je yang balik kampung. (^_^)

Ok la saya sangat seronok sampai tak ada idea nak tulis apa dah. Semoga hari raya korang semua pun seronok jugak ek. Saya pohon ampun andai ada salah silap yang telah saya lakukan dalam sedar mahupun tak sedar. Selamat Hari Raya AidilAdha semua.

p/s: Balik raya nanti semua bawak kereta hati-hati ok. Seronok pun seronok jugak tapi jangan lupa orang yang tersayang yang menunggu kita.

No comments: