Sunday, August 27, 2006

satu misteri

hehehe..
masa tgh tulis ni.. lagu satu misteri waheeda n brothers...
lagu n lirik dia best laa... huhu, nnt letak lirik dia.. rasanya ckp pasal cinta ni macam satu misteri, kita tak perasan bila dia datang.. kadang cinta boleh wat kt lupa.. harap2 cinta dunia tak akan buat kita lupa pada tuhan.. ni nasihat untuk diri sendiri...hehehe

Satu Misteri

Album : Brothers Reunited
Munsyid : Brothers ft Waheeda
http://liriknasyid.com

Hadirnya bak hembusan bayu
Meniup lembut dan mengusik kalbu
Dibuai lena hingga terlupa
Semuanya ditelan masa

Namun ada yang memelihara
Bunga-bunga cinta disemai dijaga
Kerna percaya pada kembangnya
Yang akan mewarnai dunia

C/S
Cinta..
Tersematkah di istana janji dua jiwa
Cinta..
Terleraikah di antara kaca dan permata
Atau saksi buta..
Rintihan hamba di malam yang gelap gelita

Mungkin bukan cinta biasa
Bukan jua helah pendeta
Yang memuja..Yang terkecewa
Tampak kabus dipinggir senja

Repeat C/S

Terleraikah segalanya
Satu misteri di dunia yang fana
Namu harus dipelihara
Walau sementara tak mengapa

Repeat C/S

Yang tiada pernah memungkirinya janjinya...
Yang kekal untuk selama-lamanya...

sebenarnya nak citer tadi pegi KIPMART TAMPOI..hehe 1st time nih, besar giler.. tak tau la pulak besar kipmart ni.. rasa nak makan tumpat sotong (ni makanan org kelantan), bestnya xsabar rasa nak makan.. hari tu dah buat dah skali tapi hari tu tumpat sotong halba esok nak wat tumpat sotong nisan (gula melaka).. ckp banyak lak, yg masak tu cik tie, me tolong2 je..huhu (^_^)

2 comments:

burung_jenjang@k9 said...

huhu bestnyer lyric die... yerp sesungguhnye cinta hakiki adalah cinta kpd Allah yg satu :)

OD@ said...

huhu..mmg best (^_^)