Sunday, August 20, 2006

menulis pada pkul 4.42 pagi....

emm..ngatuk ni sebenarnya tapi xrasa nak tdo..nnt mata kelip2 je tgk kipas kat bilik tu.. ngantuk sangat baru tido la..hehehe..pasni ingat nak wat keje sket..huhu (leh caya ke)

nak citer apa ekk..semalam xwat apa pun, duk surf internet je..hish bahana ada internet dalam bilik nih..susah tul nak lawan godaan ni.. forum kat cekakutmkl.net tu abis dibalas..huhu..makin lama seronok lak kenal org kat situ.. banyak benda yg dibincangkan..bagus gak berforum ni, banyak isu leh bincang..

semalam dapat satu blog tu, best sangat baca artikel dia.. i always wish had writing talent like that.. pandai dia wat ayat, info pun bagus.. seronok baca..xsedar pun dah baca sampai abis..hehe.. emm no idea la..sambung lain kali la ekkk...

p/s: mmg citer pasal diri sendiri je nihhhh...huhu

2 comments:

burung_jenjang@k9 said...

owh menulis di awal pagi mmg besh.. idea flow laju je... besh2! :)

OD@ said...

tu la pasal.. masa lain kurang idea sket..hehe