Thursday, February 28, 2013

Senyum

Assalamualaikum...

Salam hari jumaat yang indah buat kawan-kawan. Saya sangat rindu untuk menulis sepatah kata di blog saya yang sunyi sepi ini. Tak ada idea pun nak menulis cuma nak kongsi senyuman dengan korang, harapnya hari jumaat korang semua ceria je ek.

Someone told me 'Senyum tu sedekah even in text"

Bila saya melihat gambar ni je teringat pada kawan saya, katanya "Senyum tu sedekah even in text". Dengan kata-kata macam tu dalam mesej pun dah buat saya tersenyum apa lagi kalau kita menghadiahkan kawan kita dengan senyuman kan. Jadi jom sama-sama kita ceriakan jumaat kita dengan senyum untuk kawan-kawan kita dapat jugak pahala kat kita sebab namanya pun sedekah kan. (^_^)

p/s: Hari terakhir sebelum hujung minggu jadi ceriakan diri awal-awal untuk hujung minggu yang ceria jugak.

1 comment:

giaonhanquocte said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.