Saturday, September 3, 2011

Raya Updates


Assalamualaikum...

Salam Aidilfitri semua, masih dalam mood raya? Huhu, mood raya saya dah kurang dah sebab kembali ke Kuala Lumpur awal kerana komitmen kerja. Raya ketiga saya sudah kembali ke Kuala Lumpur dan pada raya keempat hari jumaat saya sudah mula bekerja. Ini kali pertama sejak saya mula kerja pulang beraya kejap sangat dan memandu ke Kuala Lumpur dari Kelantan bersama Rozila. Perjalanan pulang sangat la memenatkan, jauh sangat rasanya Kelantan-Kuala Lumpur ni, kalaulah ada lebuhraya kan bagus. Saya harap kerajaan boleh la buat satu expressway untuk rakyat Kelantan, dah dekat pilihanraya ni boleh la ambil hati kami semua sikit.

Raya 2011

Alhamdulillah walaupun singkat, raya tetap meriah dan hari yang menggembirakan. Memang seronok boleh berjumpa semua orang, tak sabar pulak nak tunggu raya haji dah rindu balik kat semua dah ni. Harapnya hari raya korang pun seronok jugak ek. Bila dah kembali ke Kuala Lumpur awal ni mulalah rasa sunyi sikit sebab hujung minggu ni tak buat apa cuma berehat-rehat di rumah je. sebenarnya saya memang perlu rehat, asyik kehulu hilir je, sekali sekala kena la duduk rumah rehat-rehat lagipun semester baru dah nak mula nanti super sibuk pulak kan. Ok lah saya sebelum habiskan entri ni "Selamat Hari Raya", semoga kita semua beroleh kemenangan ek.

p/s: Yang seronok balik awal ni pergi kerja jalan kosong, huhu.

No comments: