Wednesday, April 6, 2011

Rindu sama kamu

Assalamualaikum...

Lama Oda menyepi kan, susah jugak hidup saya tanpa streamyx ni. Bila dah boleh online ni macam-macam benda saya nak buat, semua benda bukak baca. Huhu ni entri pertama di rumah baru, walaupun sangat penat dengan semua aktiviti pindah rumah tapi sangat berbaloi. Rumah baru ni best, rumah sendiri kan (Along punya ek) jadi sangat la selesa.

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
Selingan..Khas buat semua sahabat saya walau dimana pun korang berada.
Kamu sentiasa dihati (^_^)

Saya rindu sangat sama blog ni, kat office tak boleh bukak blog masa surf kat UTM saya tak nak bukak sebab tak nak orang tahu pasal blog ni (segan seh nak cakap saya ada blog). Kali ni saya cuma nak menulis sedikit je sebab dah lewat malam ni kalau tidur lambat sangat nanti esok kerja tak bermaya pulak. Rindu nak menulis kat sini, terseksa jugak la tak boleh bercerita ni (almaklumlah saya ni orang yang bila bercakap tak boleh nak berhenti, menulis pun macam tu jugak). Ok la kena masuk tidur, saya kan cinderella kena balik sebelum pukul 12, ni pun dah lewat 15 minit. Kereta labu saya dah jadi viva dah, baju yang cantik dah jadi baju tidur jek, huhu permisi ya. Goodnight (+_+) ZZzzZzzzz....

No comments: