Tuesday, April 26, 2011

Final

Assalamualaikum...

Pejam celik kita dah nak sampai ke penghujung April dah kan, rasa macam baru semalam je masuk tahun baru 2011. Bagi saya pulak, rasa macam baru semalam je saya mula kerja pada tahun 2007. Tak tahu kenapa saya rasa nostalgia la pulak malam-malam hari ni. Tiba-tiba saya rasa dah lama saya kerja rupanya, tahun ni dah empat tahun bekerja, tapi saya kosong la pulak. Kesibukkan dengan pelbagai komitmen dah mula membuatkan saya rasa tak seronok. Emm sebenarnya ni penangan sebab nak final exam ni, kesibukkan kerja membuat saya tak dapat menumpukan perhatian untuk study.


Bila baca ayat dalam mesej kat atas ni buat saya lega sikit, emm susah-susah ni tak lama pun. Saya tak tahu kenapa semester kali ni memcabar sikit buat saya, sentiasa rasa macam ada benda yang tak kena. Kena kuatkan diri ni, baru je semester kedua, nanti masuk tahun dua ada macam-macam lagi perkara kena hadapi. Doakan saya berjaya menempuhi peperiksaan dengan jayanya ok (^_^), InsyaAllah saya akan buat yang terbaik. Ganbatte!!!

p/s: Asal menulis jek nak mengadu ek, macam dia sorang yang ada final exam..

No comments: