Tuesday, June 11, 2013

Rindu budak-budak

Assalamualaikum...

Saya nak menulis entri baru hari ni tapi bila bukak laptop dah malam sangat la pulak jadi buat entri pendek je la. InsyaAllah dalam minggu ni saya akan menulis entri baru, dah lama sangat tak ada entri kan. Untuk entri pendek ni saya nak letak gambar anak-anak sepupu saya yang sangat comel itu. Baru seminggu lebih balik dari Kelantan pun saya dah rindu kat bebudak tu semua. Sangat comel mereka ni, buat saya ketawa je kalau balik kampung.

Aiman (biru), Airil (coklat) dan Icha (merah) yang comel (^_^)

Owwhhh saya rindu mereka-mereka ni, nanti raya baru boleh jumpa balik ni. Airil asyik tanya bila Che Ngah dan Che Teh dia nak balik lagi, bila bagitau lagi dua tiga bulan pening kepala dia nak kira tu, huhu. Ok la namanya entri pendek jadi saya harus berhenti la yek. Daaa.

p/s: Saya rindu kamu jugak wahai blog

No comments: