Tuesday, June 14, 2011

Updates

Assalamualaikum...

Kenapa saya malas menulis blog sekarang, haihh entah la. Ada satu dua draf saya tulis masa senggang kat ofis untuk publish tapi bila balik rumah rasa malas pulak. Saya tak ada idea nak tulis apa ni tapi tangan gatal nak menaip. Tengah tengok filem 'Ketika Cinta Bertasbih' di TV Alhijrah, emm menarik sangat.

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
Ucapan ni saya tujukan khas buat Skuad Kelantan dan para penyokongnya (^_^)

Sabtu lepas Kelantan lawan Terengganu akhir Piala FA, Kelantan kecundang. Disebabkan saya ni orang Kelantan, maka ramailah penyokong Kelantan disekeling saya sedikit sebanyak saya pun terkena kesannya. Saya sebenarnya tak kesah Kelantan atau Terengganu menang, sebagai anak Kelantan yang dibesarkan di Terengganu kedua negeri ni memang dekat dihati saya. Tapi hati sedikit sedih bila tengok Kelantan masuk gol sendiri dan penyokong Kelantan yang sangat ramai dan bersemangat tu kecewa. Kagum juga dengan semangat pasukan Terengganu yang sampai ke minit terakhir pun tak berputus asa, Alhamdulillah rezeki milik Terengganu.

Argghh saya dah kurang idea ni, hehe sebenarnya terasyik dengan cerita Ketika Cinta Bertasbih ni. Tak boleh nak fokus menaip ni tengok cerita ni, dah lama nak tengok cerita ni tapi tak berkesempatan. Emm ok la nanti saya melalut lebih-lebih lak.

p/s: Tengok cerita ni buat saya nak dengar lagu Ketika Cinta Bertasbih lak...

No comments: