Wednesday, September 22, 2010

Raya, Birthday dan Wedding

Assalamualaikum,

Huhu, semua baru je balik dari cuti raya ek, mesti sekarang ni mood pun tak berapa ada nak keje kan. Sama la kita, saya rasa sangat malas nak kerja bila pergi kerja pun asyik teringat raya lepas je. Saya sampai KL hari rabu minggu lepas, sampai je terus masuk kerja malam tu. Jadual saya agak sibuk kebelakangan ni, lepas raya kerja dan hujung minggu ada kelas lagi. Lama sangat tak updates blog ni, entry kali ni cuma untuk bercerita tentang cuti raya lepas.

Gambar raya kami, nampak hensem la pulak Abe ni (^_^)

Raya kali ni agak sibuk dengan macam-macam dan raya kali ni jugak la umur saya bertambah satu angka. Hari jadi saya jatuh pada raya ke dua, seronok jugak la sambut hari lahir masa raya sebab boleh sambut dengan keluarga tapi mak saya buat majlis hari jadi jemput semua sedara-mara, rasa macam budak kecik la pulak, huhu tapi memang best.

Happy 26th Birthday for Rozila and Me (^_^)

Raya kali ni jugak ada majlis kawin dalam keluarga saya, seronok dan memenatkan. Adik sepupu saya kawin, jadi kitaorang sangat sibuk dengan semua persiapan untuk majlis kawin. Dah lama tak ada majlis kawin dalam keluarga, dari sebelum raya sampai la ke hari majlis semua orang sibuk dengan majlis kawin ni. Alhamdulillah semua bejalan lancar, walaupun semua orang letih dengan majlis ni tapi buat persiapan majlis dengan keluarga memang best.

Selamat pengantin baru Nor (^_^)

Bila hari nak balik ke KL saya jadi sayu je, bila la boleh cuti balik kampung lagi. Raya haji nanti tak tau lagi boleh balik atau tak, minggu sebelum dan selepas raya ada exam. Owhh cakap pasal exam teringat dengan kelas, ada 7 assignment yang masih pending. Peningnya kepala memikirkan semua tu, wawawaaaa. Ok la, dah lewat petang ni nak bersiap pergi kerja pulak.

p/s: Malasnya nak pergi kerja...

No comments: