Sunday, September 10, 2006

emm..boring

xtau nak wat apa sebenarnya.. nak tido xngantuk lak..
ni ada post kat friendster, liza yg post cam best je nak try wat gak la..

Tajuk : if i were

if I were a month I would be:
A: september.. my bestday (11/09/84)


if I were a day of the week I would be:
A: emm..jumaat or ahad sebab hari cuti..huhu


if I were a time of day I would be:
A: 9 pm..kalo kat umah masa tgk tv..hehe


if I were a planet I would be:
A: earth kot..planet lain xtau camna


if I were a direction I would be:
A: east... leh sampai jepun tak?? (*_*)


if I were a piece of furniture I would be:
A: emmm nak jadik apa ekk


if I were a sin I would be:
A: xnakkkkkkkkk


if I were a liquid I would be:
A: clear water..


if I were a tree I would be:
A: pokok jambu (masa kecik suka panjat pokok jambu)


if I were a flower/plant I would be:
A: sakura...leh duk jepun..hahaha


if I were a kind of weather I would be:
A: yuki (snow)...sejuk..sejukk


if I were a musical instrument I would be:
A: piano


if I were an animal I would be:
A: kucing yang comellll...sumer org suka


if I were a color I would be:
A: hijau....my feveret..sejuk mata memandang..huhu


if I were a sound I would be:
A: emmm..dunno


if I were an element I would be:
A: water...cool


if I were a car I would be:
A: BMW..mahal skettt


if I were a song I would be:
A: emm..dunno


if I were a food I would be:
A: xnakkkkkkk...kena makan nnt


if I were a place I would be:
A: jepun...hahahahaha expected (^_^)


if I were a taste I would be:
A: sweet.... of course


if I were a word I would be
A: happy (^_^)


if I were a body part I would be:
A: eye..(*_*)


if I were a facial expression I would be:
A: smiling...(^_^)


if I were a cartoon character I would be:
A: makino tsukushi (heroin hana yori dango)..ohh i just love domyouji


if I were a shape I would be:
A: round...


if I were a number I would be:
A: 8

whatever it is.. i'm glad i were human..Alhamdulillah(^_^)

No comments: